سنگ جادو و سنگ درمانی
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : 16 آذر 1391
بازدید : 1086
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

سنگ ها و تاثیرات شگرف آنها

بعضیها برای برطرف کردن ترس هنگام پرواز،لاغر شدن ، دردهای عضلانی به سراغ سنگ و سنگ درمانی می روند .در ایران هنوز به پدیده سنگ ها و سنگ درمانی به شکل تفننی نگاه می شود با این حال اولین کلینیک سنگ درمانی در تهران افتتاح شده است .

تاریخچه سنگ درمانی

علم گمشده نامی است که سنگ درمان گران و گوهر شناسان بر علم ریشه شناسی ،طبقه بندی و خواص درمانی سنگ ها گذاشته اند . سنگ درمانی ریشه ای شش هزار ساله دارد . منابع مکتوب زیادی از سابقه آن در دست نیست عالمان اصلی این علم که کاهنان مصری و دانشمندان هندی و چینی بوده اند از ترس آنکه مبادا نسخه های جادویی این روش درمانی به دست اغیار بیافتد و حق انحصاری آنها از بین برود ، منابع مکتوب را از میان برده اند .اکنون به غیر از اطلاعاتی مبهم ، تکه تکه و ناقص از این رشته درمانی چیز بیشتری در دست نیست اما بسیاری به این علم رو آورده اند تا آن را از نو بشناسند .

این علم امروزه تحت نام “GEM  THERAPY ” به عنوان یکی از رشته های طب مکمل معرفی و طبقه بندی میشود .

در ایران بزرگانی نظیر ابوعلی سینا ،خواجه نصیر الدین طوسی و ابوریحان بیرونی از خواص سنگ ها آگاه بودند و برای درمان از آنها استفاده میکردند .

با پیشرفت علم فیزیک این علم بیش از بیش مورد توجه و شناخت قرار گرفته است و از صنعت تا درمان از آن استفاده میشود . همچنین در بسیاری از روش های طبیعت درمانی و انرژی درمانی مانند ریکی (reiki ) و پرانا از سنگ ها و کریستال استفاده میشود .

تاثیر سنگ ها بر علوم دیگر

در یونان باستان ، به مردم توصیه می شد سنگها را در کیسه چرمی کوچک با خود حمل کنند ، به صورت گردنبند به گردن خود بیاویزند یا به صورت پودر یا معجون از راه خوراکی استفاده کنند تا به این وسیله از ارواح پلید ، انواع بیماریها ،چشم زخم ها و بلایا و فجایع در امان بمانند . ارسطو فیلسوف مشهور یونانی نیز از قدرت ویژه و منحصر به فرد سنگهای شفا بخش صحبت کرده است .

اعتقاد به نیروی فوق العاده سنگها باعث شده است که از این علم درشاخه های مدیتیشن از سنگ های کریستالی کوارتز استفاده میکنند . آنها معتقدند این سنگ در باز کردن چاکراها تاثیر بسیار بیشتری دارد . برای این کار تکه های کریستالی بزرگی از کوارتز را به صورت دایره می چینند و خودشان در وسط آن قرار میگیرند.

سنگها به دنیای جادو و ماوراءالطبیعه نیز راه یافته اند . سنگ درمانان معتقدند که عصای جادوگران قدیمی در سر خود دو تکه سنگ بزرگ داشته که این دو سنگ با تاثیری که روی هم داشته اند قدرت چند برابری به صاحبشان می داده اند . امروزه نمونه هایی از این عصاها توسط درمانگران سنگ دوباره باز سازی شده و اگر بخواهید میتوانید یکی از آنها را برای خود تهیه کنید تا قدرت جادویی داشته باشید .

حالا دیگر بسیاری از مراکز ماساژ با استفاده از سنگ های درمانگر این کار را انجام میدهند . ممکن است شما از تاثیرات سنگ ها چیزی ندانید اما تاثیر آنهارا حتماًحس خواهید کرد . برای هنرمندان زمرد میتواند در افزایش ادراکات شهودی مؤثر باشد و نبوغ هنری را افزایش دهد .

اگر خلبان یا مهماندار هواپیما هستید و یا به هر علتی مدام در سفر های هوایی هستید یا از سفر هوایی واهمه دارید ، فیروزه که به سنگ حامی هم معروف است میتواند به شما احساس امنیتی بیشتری بدهد . باور کنید سنگ درمانی برای هر مشکلی چاره ای دارد . تا آنجا که این باور وجودداردبه گردن آویختن یاقوت قرمز ، پیوند های زناشویی را محکم تر میکند . برای اینکه عشق بین خود و آن کسی را که دوستش دارید افزایش دهید گردن بندی از لاجورد به گردن بیاویزید، چون لاجورد عشق و دوستی را زیادمیکند ..

باسنگ ها سلامت باشید

بیشترین ارتباط سنگ درمانی امروزه با علم پزشکی برقرار شده است . سنگ ها تاثیرات شگفت آوری بر جسم و روان میگذارند . اگر چه تاثیر دراز مدت سنگها بر انسان و دلایل علمی این تاثیرات هنوز در هاله ای ابهام و تردید است .

کوارتز کریستال طبیعی وتسکین دهنده سیستم عصبی است . این سنگ نیروهای اخلالگر محیط را از بین می برد و باعث آرامش انسان میشود . اگر یک کوارتز در اطاقی که در آن زندگی می کنید داشته باشید انرژی منفی محیط را میگیرد و به شما آرامش میدهد .

سنگ اونیکس اعتیاد را درمان می کند . کاهنان مصری استفاده از این سنگ را به معتادان توصیه می کردند. اونیکس از لحاظ روانی باعث هماهنگی روحی انسان می شود و دلگرمی به زندگی را افزایش میدهد . این سنگ با بالا بردن خود باوری و اعتماد به نفس موجب درمان اعتیاد می شود .

برای درمکان کسانی که تمایل به خودکشی دارند و دچار افسردگی هستند از سنگ کریستالی زرد رنگ “سیترین” استفاده میشود .این سنگ ضد افسردگی و نگرانی است و عوارض دیابت را از بین می برد . علاوه بر اینها سوخت وساز سلولی را هم افزایش میدهد ،بنابراین استفاده از آن برای افراد چاق توصیه میشود .

عقیق برای بیماریها و ناتوانانیهای چشمی بسیار مؤثراستو همچنین دارویی تقویتی برای دستگاههای تولید مثل می باشد و در واقع از روح جدید حمایت میکند زیرا در دوران بارداری بسیار تاثیر برانگیز است.

اوپال از خانواده عقیق ،سنگی متعلق به کشور استرالیاست این سنگ فشار خون را افزایش میدهد و افسردگی را از بین میبردبه همین دلیل به طلسم خوشبختی معروف است و طرفداران فراوانی دارد .


سنگ هایی برای متولدین ماه های سال

هرسنگ با متولد ماه خاصی ارتباط بیشتر و بهتری برقرار می کند . برای متولدین هر ماه ،علاوه بر سنگ مخصوص خودش ،ممکن است چندین سنگ دیگرهم مفید باشد.

فروردین

الماس، یکی از گرانبها ترین و زیبا ترین سنگ های موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار می کند . علاوه بر آن کارایی و قدرت سنگهای دیگر را هم افزایش میدهد . متولد هر ماهی هستید و از هر سنگی استفاده میکنید افزودن الماس به گردن بند خود را از یاد نبرید تا قدرت سنگ ماهتان چند برابر شود .

اردیبهشت

ستگ متولدین ماه میانی بهار،زمرد است .یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که روح و جسم را با هم متعادل میکند . این سنگ روی تیروئید و تصلب شرائین اثر میگذارد و در مورد بیمارانی که پارکینسون دارند با مبتلا به صرع هستند روند درمان را بهبود می بخشد . درزمان های گذشته برای درمان بچه های کوچک هنگامی که به تب مبتلا میشدند مورد استفاده قرار می گرفته است . این سنگ ادراکات شهودی را افزایش میدهد و در ایجاد نبوغ تاثیر دارد



خرداد

سنگ اختصاصی متولدین خرداد ماه مروارید است . به مروارید، داروی جادویی نیز میگویند . این سنگ روی اعصاب و کلیه عضلات اثر مثبت می گذارد و بیماری های ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می کند .مروارید نیروی حیات را افزایش میدهد و ضد اضطراب عمل می کند . علاوه بر آن همراه داشتن مروارید باعث میشود قوه ابتکار شما بهتر عمل کند و خلاقیتتان افزایش یابد .

تیر

سنگ متولدین نخستین ماه تابستان “گارنت” است که به رنگ تیره و شبیه یاقوت قرمز در طبیعت دیده میشود . گارنت سنگ حامی مسافرینی است که با کشتی سفر میکنند . این سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ ،تقویت چشم و درمان سرطان در مراحل اولیه آن کارایی دارد . اثرات این سنگ میان زنان بیشتر نمایان می شود . گارنت بیماریهای زنانگی را بهبود می بخشد و بر درمان اختلالات قاعدگی اثر مثبت می گذارد.

مرداد

پریدوت و اونیکس سنگ های متولدین مردادماه هستند .اونیکس سنگی شبیه عقیق است که به رنگ سیاه یافت میشود .این سنگ برای درمان اعتیاد مورد مصرف دارد .اونیکس روی سیاهرگها و مفاصل بخصوص در افرادی که دچار نقرس هستند اثر مثبتی میگذارد واز لحاظ روانی موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان میشود.

شهریور

یاقوت کبود سنگ مخصوص متولدین شهریور ماه است . این سنگ دارای خاصیت شفابخشی است و روی سلولهای پوست ،مو وناخن خیلی تاثیر می گذارد . یاقوت کبود از ریزش مو جلوگیری میکند وسیستم عصبی را بهبود می بخشد .این سنگ درد را کاهش میدهد و برای بیماریهای مزمنی مثل روماتیسم و نقرس اثر مثبت دارد . علاوه بر آن برای درمان سرگیجه و جلوگیری از خونریزی زخم ها به کار میرود .

مهر

متولدین مهر ماه می توانند از سنگ های مونستون چندین رنگ دارد .سفید مایل به آبی ،مایل به سبز و مایل به صورتی آن در طبیعت یافت میشود .سنگی است که روی اختلالات هورمونی خیلی تاثیر مثبتی دارد بخصوص شیر مادران را افزایش می دهد . این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت دارد و باعث میشود موانع احساسی شخص از بین برود . در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگی ،درخواست میکردند به اوپال سیاه نگاه کنند چون اعتقاد داشتند این کار افسردگی آنها را از بین می برد .

آبان

سیترین ویاقوت قرمز سنگ های متولدین این ماه هستند . یاقوت قرمز برای بیماریهای ویروسی و اپیدمی ،همچنین درمان تب مفید است . این سنگ بیحسی و رخوت را از بین می برد و از زایمان زود رس جلوگیری می کند . یاقوت قرمز ایمنی بدن را افزایش میدهد و از لحاط روانی میشود. از زمان قدیم متداول بوده که به زوج های جوان توصیه می شده این سنگ را برای وفای بیشتر نسبت به شریک زندگی به گردن بیاویزند .

آذر

سنگ متولدین آذر فیروزه است که به عنوان سنگ حامی یاد شده .فیروزه بر روی عملکرد نادرست کبد اثر میگذارد وقدرت و سوی چشم را افزایش میدهد . فیروزه ضد افسردگی است ، نشاط می آورد و التهابات پوستی را فرو می نشاند.


دی

متولدین  دی ماه سنگ بخصوصی ندارند اما در عوض همه سنگ ها با تمام خواصشان برای آنها مفید است . پس آزاد هستید باتوجه به علاقه و تمایل هر سنگی که میخواهید انتخاب کنید


بهمن: آماتیست

آماتیست، سنگ کریستالی بنفشی که به اضطراب پایان می دهد سنگ متولدین بهمن ماه است. این سنگ ضد اضطراب و کابوس است و برای کسانی که بدخواب هستند یا مدام کابوس می بینند توصیه شده است. تجربه نشان داده است که افراد مضطرب وقتی آماتیست همراه خود دارند به آرامش می رسند.

اسفند: مرجان

متولدین آخرین ماه سال با مرجان پیوند برقرار می کنند. مرجان از گیاه دریایی به دست می آید و از رنگ قرمز پررنگ تا گل بهی و صورتی یافت می شود. چون منشاء آن کلسیم است روی بیماری استخوانها بخصوص راشیتیسم تاثیر مثبت می گذارد. مرجان برای استحکام دندانها مفید است و انعطاف پذیری را هم تقویت می کند. متولدین اسفندی که به راحتی نمی توانند خود را با محیط وفق دهند با همراه داشتن مرجان می توانند بر این ضعف فائق آیند.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمدامین در تاریخ : 1391/9/17/5 - - گفته است :
وبلاگ خیلی زیبایی داری من مطالب وبلاگت راخواندم به دانستنی هایم اضافه کرد لطفا به ولاگ من هم سری بزن.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com